søndag 24. april 2011

24.04.11 (2)

finfinfin dag i oslo med sander og ingrid! vi vimsa rundt og slikka sol, satt på operataket, tok oss en slush på grønland, spiste kebab ved akerselva og endte til slutt opp på eldorado, av alle plasser. masse bilder tok vi også! det var deilig å ikke gjøre noe spesielt, bare vimse rundt. det var kjempefint vær og jeg kjenner nå at jeg har vært i sola i dag. det liker vi!

imorra bærer det endelig tilbake til skolen igjen. jeg gleder meg kjempemasse, men det er litt skummelt også, for nå er det liksom siste innspurten til ferien...men jeg prøver å ikke tenke på det, for før den tid skal vi jo også til usa! om tre døgn er vi i los angeles - tenk på det. så før jeg drar imorra må jeg nesten pakke til usa, og også pakke til resten av tida på skolen, ettersom jeg tok med alt jeg eier av klær hjem nå til ferien. om det er fint vær har jeg også lyst til å slikke til meg litt mer sol før jeg drar, sånn at jeg ikke blir solbrent på to sekunder i usa...noe som kommer til å skje okke som, men hei, lov å prøve seg!

konklusjon: det har vært en fin dag. jeg har fine venner.

Ingen kommentarer: