søndag 24. april 2011

24.04.11

du sier at du bryr deg, men jeg kan ikke se det i ansiktet ditt, så hvorfor skal jeg tro på det du sier, hvorfor skal jeg stole på deg? du sier du ikke vil miste meg, men du gjør ingenting for å beholde meg i livet ditt, var det bare ord? var det bare noe du sa for at det skulle gjøre mindre vondt, for at det skulle være lettere? den eneste det i så fall gjorde det lettere for, var deg, du skjønner kanskje ikke at sannhet gjør vondt, men at løgner er tusen ganger verre. jeg veit ikke lenger hva jeg skal tro, jeg veit bare at jeg er ferdig. med mindre du viser meg at du bryr deg og at du ønsker å ha meg i livet ditt forsvinner jeg, jeg er ferdig med å prøve, er ferdig med å kjempe for å beholde kontakten. vis at du bryr deg, vis at det ikke bare var ord, men at du faktisk mente hva du sa, gi meg tilbake troen på menneskeheten, vis meg at det finnes noen der ute som er ærlige og ønsker andre vel, hvis ikke forsvinner jeg - og det er ikke en trussel, men et løfte.

Ingen kommentarer: