onsdag 8. juni 2011

08.05.11

riktignok kommer dette innlegget litt seint, men... bursdag bursdag bursdag. bursdag. hurra!

var i bursdag i helga, på langangen (eller heter det i langangen? synes begge deler høres feil ut), dro ned på fredag og kom tilbake på søndag. det var så koselig! tok toget til larvik og blei plukka opp der. første kvelden var det meg og de to danvikingene vi skulle feire, emil og michael, og noen andre folk som de kjenner fra før av. var overraskende lite kleint, for alle var så hyggelige. sånt kan man like.

og så, på lørdag, kom det mange folk til! og det var så vanvittig koselig, kan ikke få beskrevet det engang. vi var til sammen ti danvikinger, det føltes nesten ut som vi var tilbake på skolen igjen. jeg kunne ikke vært lykkeligere den kvelden, det var skikkelig god stemning og gode folk og godt humør og superfint vær og bare kos og hygge. åh! vil tilbake.

til søndag var det en del folk som overnatta, så det var en rolig men fortsatt veldig koselig dagen derpå-dag. jeg var superheldig, for to sussebasser skulle kjøre til hamar, og da også kjøre gjennom oslo. så da fikk jeg lov å sitte på, og sparte både tid og penger, og hadde det supertrivelig på veien hjem. kos!

de siste dagene har vært rolige, har sett en del på film med gaute og så har jeg også loppa mamma for penger, har kjøpt nye sko og nye briller. hurra! trengte det sårt, begge deler. de gamle skoa mine har jeg slitt vekk hælen på, og de gamle brillene har jeg hatt i...tre år? så trengte nye, ja, spesielt siden jeg har hatt lyst på nye nesten helt siden jeg kjøpte de gamle. oops.

og, siden jeg faktisk har litt bilder. glemte å ta med kameraet til bursdagen (sutresutre), men passa på å ta litt bilder med mobilen. dårlig kvalitet, ja, men bedre enn ingenting.


silje, håkon og meg


bursdagsbarnet michael fikk et kyss på kinnet


silje og torstein


håkon datt nedi puteboksen...


...kristian gav meg high five for det. mulig han hadde noe med det å gjøre


og sist, men ikke minst, jeg har fått meg nye briller

og det var alt for nå. sneiks!

Ingen kommentarer: