onsdag 22. juni 2011

22.06.11

er i canada nå! var litt spent på om det forrige innlegget kom til å bli posta, for skreiv det kvelden før. da veit jeg at det funker også!

reisen hit gikk greit, men den var lang. jeg stod opp 2.30 og flyet gikk 6.35, venta på charles de gaulle i paris fra 9 til 3. seks timer. seks. det er mye, det. da var det ekstra godt å komme fram, og enormt godt å se igjen teagan (og eric).

i går gjorde vi egentlig ingenting, og det var litt deilig. jeg er fortsatt heftig jetlagged, blir supertrøtt supertidlig og våkner lys våken altfor tidlig. fail. men regner med at det ordner seg snart.

jeg har ikke så mye å meddele ennå, tenkte jeg bare skulle skrive og si at jeg kom trygt fram! kommer nok ikke til å blogge så veldig mye framover, det er liksom ikke noe jeg prioriterer. en og annen bloggpost blir det helt sikkert, men ikke hold pusten.

sneiks, da.

Ingen kommentarer: