søndag 6. november 2011

06.11.11

you were the chosen one! it was said that you would destroy the sith, not join them. bring balance to the force, not leave it in darkness. you were my brother, anakin. i loved you.
remember, remember the fifth of november,
the gunpowder, treason and plot.
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.
bare for å kort oppsummere de siste dagene, på filmfronten i det minste.

jeg er tilbake på danvik igjen! jeg kom tilbake på fredag kveld, og det var helt fantastisk å være tilbake igjen. og på senga mi venta denne overraskelsen på meg:


det er altså en chewbacca-bamse, og en tegning som robin har tegna, av robin, kevin og meg i en star wars-verden. ubeskrivelig fantastisk! jeg har ikke ord for hvor høyt jeg elsker tegninga! jeg kan sitte og stirre på den i evigheter. og å komme tilbake og finne den... det var helt vanvittig. helt vanvittig. tusen millioner takk!

så med andre ord er det fantastisk å være tilbake. det er frihelg så skolen er ganske så tom, og selv om jeg absolutt foretrekker det når det er folk overalt, har det på en måte vært ganske deilig også. men jeg gleder meg til i morra, for det er fortsatt folk jeg ikke har sett igjen, som jeg gleder meg enormt til å se. og det skal bli utrolig godt å komme tilbake til gamle vaner og rutiner igjen, det er det ingen tvil om.

bottom line... dette er lykke.

Ingen kommentarer: