mandag 21. november 2011

21.11.11

jeg er superdårlig til å blogge, og jeg veit det. har ikke engang tenkt til å prøve å unnskylde meg. jeg har, derimot, tenkt til å oppdatere dere litt på de siste tinga som har skjedd. det har egentlig vært noen rolige uker, men det har vært to ting som har skilt seg ut. det var batman live og 80-tallsfest.

forrige helg var jeg på batman live i spektrum sammen med aiwei. og det var helt fantastisk bra! jeg dauer bare jeg tenker på det, har ekstremt lyst til å dra tilbake i tid og se det om igjen. det var så gøy! det var flinke skuespillere, bra kostymer, masse lys- og lyd-effekter, fyrverkeri, flammer, det var supermasse som skjedde på scena hele tida. gøygøygøy! fikk frysninger mer enn én gang, og fikk en ubeskrivelig trang til å se alle batman-filmene igjen.


gruppebilde tatt helt på slutten av showet

den andre tingen som er nevneverdig er 80-tallsfesten vi arrangerte på skolen på torsdag. det var kjempegøy! alle hadde kledd seg ut og det var utrolig morsomt å se alle kostymene folk hadde fått til. riktignok så ikke alle ut som de var fra 80-tallet, men det spilte liksom ikke så stor rolle. det var god stemning og god musikk med live band. je! bildene som følger er alle tatt av malin thomassen.


kevin


silje og emilie


martin og knut


ruben og christoffer


kevin, tollef og robin


stippegutta mine, christian, emil, eldar og ruben

og dett var dett, som fleksnes ville sagt. so long!

Ingen kommentarer: