mandag 3. oktober 2011

03.10.11

tenk at jeg glemte å fortelle dere om lørdag! jeg var så opptatt med å fortelle om hva som hadde skjedd de siste to ukene at jeg glemte det som nettopp skjedde.

på lørdag jobba jeg altså på union scene i drammen, sammen med resten av klassen. vi var der fra ni om morran til fire på natta, det vil si at det var en nitten timers arbeidsdag. stress! var ekstremt sliten mot slutten, men moro var det lell! vi tok i mot artistene, vi jobba backstage, vi hjalp til med å rigge opp og ned, vi solgte merch og vi solgte mat. spesielt sistnevnte gjorde jeg, kjedelig til tider ettersom det ikke var så stor pågang, men artig da det kom en jevn strøm med folk. vi jobba frivillig, men vi får overskuddet av maten og merchen til klassekassa, så krysser fingra på at det blei noen tusenlapper!

i dag var jeg i byen og traff thea en kort tur, også hang jeg med kevin en stund. det var koselig! godt å se ham igjen selv om jeg så ham så seint som på fredag. rart det der. i morra tidlig drar jeg på hytta, det blir så fantastisk deilig å være der igjen. har ikke vært der på lenge nå! jeg har tenkt til å lese, skrive, se film, lage mat, og bare slappe av. lenge sida jeg har hatt tid til å gjøre det. jo, også skal jeg treffe robin, da. gleder meg! tror det blir ei veldig bra uke.


hadde nok ikke klart meg så bra uten disse kællane her, nei!
foto: jonas husvær

Ingen kommentarer: