søndag 2. oktober 2011

02.10.11

oktober! hvor jeg elsker deg. når det begynner å bli kaldt, når bladene skifter farge og det er skikkelig, ordentlig, tvers igjennom høst. det er uten tvil da jeg trives best, og derfor har jeg også tenkt til å tilbringe nesten hele høstferien på hytta.

de siste to ukene har vært helt ubeskrivelig fullstappa. for å trekke fram noen høydepunkter: josh groban-konsert i spektrum med mamma. john cleese på drammens teater med ingebjørg. star wars. folk.

josh groban var helt fantastisk, han synger så enormt bra! han er så flink. gåsehud og tårer i øya da han sang to where you are og dedikerte den til utøya.


john cleese kom til drammen, og med kulturkortet betalte jeg kun 75,- for noe som egentlig ville kosta meg over 600,-. helt ok! det var utrolig morsomt, og jeg trodde nesten ikke på at jeg satt der og så john cleese. john cleese, altså! en av de desidert morsomste menneskene i verden. john cleese! monty python, harry potter, james bond, osv, osv, osv og helt til evigheten. og, for å gjøre ting enda bedre, veldig mye bedre, helt ekstremt mye bedre, møtte ingebjørg og jeg på ham da han var på vei ut fra teateret og til bilen. og vi fikk autografen hans! ja, du leste riktig, jeg har autografen til selveste john cleese.

star wars er alltid best. beste filmene med beste folka, hva er det å klage på? vi holder på med et prosjekt for tida, og det er så morsomt! gleder meg til å jobbe masse masse mer på det.

ellers er det selvfølgelig menneskene på skolen som utgjør dagene mine. skulle gjerne fortalt om alt vi driver med og snakker om! men føler likevel at det følgende bildet beskriver ganske mye. det blei tatt da vi var på dolly dimple's etter en omvisning på nrk, og på bildet er christoffer, emilie, cile, robin, kevin, silje og meg. bedre gjeng skal du lete lenge etter!


silje som tok dette bildet, og de som følger.





1 kommentar:

Ingrid sa...

omg, josh groban <3
to where you are er den FINESTE og tristeste sangen.