lørdag 5. mars 2011

05.03.11


kilde: weheartit.

noe av det fineste jeg veit om er å sitte i senga med en god bok, pakke meg godt inn, og bare lese til langt på natt. har dessverre blitt lite av det denne ferien. hadde med meg flere bøker hjem, inkludert ut å stjæle hester som raskt er blitt en favoritt, til tross for at jeg kun har lest rundt femti sider. jeg elsker per petterson! hver eneste setning han skriver er rein magi, jeg blir sittende og bry meg lite om hva som egentlig skjer i boka, jeg sitter bare og koser meg over språket hans. han er nok den forfatteren som har inspirert meg mest, hvertfall når det kommer til det språklige. han gjør at jeg har lyst til å skrive. eneste problemet er at jeg ikke har noe å skrive om, jeg har ingenting å fortelle. til tross for det sitter jeg altså nå og prøver å svare på en oppgave vi har fått av bård torgersen, som kommer på besøk på mandag. vi skal alle sammen lese opp tekstene våre, og så skal vi få tilbakemelding på dem. det er jo helt på trynet om jeg ikke har noe å komme med! men siden jeg ikke har skrevet noe på veldig lenge har jeg hatt lite lyst til å sette meg ned for å jobbe med det denne uka, det har blitt til at jeg har gjort andre ting. men å ikke ha noenting kommer rett og slett til å være skikkelig flaut, så nå er det på tide at jeg begynner. steg nummer én: avslutte dette blogginnlegget, så jeg kan begynne å skrive på noe fornuftig. ønsk meg lykke til, da, dere.

3 kommentarer:

Sunniva sa...

haha, lykke til!

Milla sa...

eg og syns det e finfint å lesa bok, det e faktisk så lenge siden sist eg leste ut ein at eg e nødt te å bjunna på ein ny ein snart ;)

masse lykke te!

Milla sa...

/ tusen tusen takk :)