onsdag 23. mars 2011

23.03.11




kilde: muszka.

i går hadde vi maskeradeball i regi av 2. etasje, aka dritten i midten! jeg var egentlig særdeles lite gira på å dra, ettersom jeg ikke hadde noen å gå med og jeg opprinnelig hadde det, og jeg har vært sjuk siden søndag. men mot alle odds var jeg frisk nok i noen timer til å dra, det i seg selv var i grunn et lite mirakel. jeg klarte å spise den gode middagen vi fikk, og klarte å være oppegående i tre-fire timer. at jeg blei dårlig igjen på kvelden er ikke så farlig! det var kjempekoselig, vi spiste som sagt god mat, det blei spilt musikk, vi fikk høre en kjempefin tale, slo på piñata, fikk høre årets kåringer, og det blei tatt bilder, masse bilder. så selv om omstendighetene var langt ifra ideelle var det overraskende hyggelig, og jeg koste meg.

sangen er forresten av herlige lenka, jeg oppdaga henne helt tilfeldig på youtube da jeg ikke fikk sove i går natt. musikken hennes er bare så fantastisk herlig! har hørt på henne nonstop siden jeg oppdaga henne, og jeg er sikker på at hun kommer til å få meg fort frisk. (ber dere se bort ifra det faktum at jeg fortsatt er like sjuk som jeg var før jeg fant henne.) blir bare i så godt humør av å høre på henne! har lyst til å ta på meg en søt kjole, hoppe ut i sola og begynne å danse. sånn musikk liker jeg, og sånn musikk burde dere like også.

1 kommentar:

Sunniva sa...

Så bra at du koste deg :) God bedring! Lenka har fin musikk ja :D