mandag 7. mars 2011

07.03.11

nå er jeg hjemme på danvik igjen. er så godt å være tilbake! misforstå meg rett, jeg har hatt en helt fantastisk ferie, og tida har gått fort. men til tross for det virker det som om den siste uka har vart en evighet, og det å komme tilbake hit igjen til venner og det egentlig hjemmet mitt er den beste følelsen i verden.

i dag hadde vi forfatterbesøk av bård torgersen, som jeg har nevnt tidligere. det var fantastisk artig, han leste høyt fra hei horunger, vi stilte ham spørsmål vi hadde angående romanene hans, vi spiste god lunsj og leste opp oppgavene vi hadde skrevet. var overraskende få som faktisk hadde skrevet, og jeg er glad for at jeg var en av de få. skal ikke si noe annet enn at jeg var ganske nervøs, siden vi jo skulle få tilbakemelding. men det gikk kjempefint! bård hadde masse positivt å komme med, og læreren min skrøyt også av teksten min. de kom begge med noen ting jeg kan forandre på, som jeg nå ser at kommer til å gjøre teksten min bedre og sterkere. jeg elsker å få tilbakemeldinger på det jeg skriver, for det å se at teksten min blir bedre er noe av det fineste som finnes. nå skal jeg jobbe mer med den framover, skal printe den ut og få begge lærerne mine til å se på den, og så tenker jeg nok at den kommer til å være med på det jeg sender inn til forfatterstudiene i bø og bergen når jeg søker der. skal ikke se bort ifra at jeg legger den ut her heller når den er mer bearbeida, men samtidig er jeg litt usikker på hvordan det kommer til å gå siden jeg skal søke på videre utdanning med teksten. veit liksom ikke hvor lurt det er å legge den ut på internett da. men kanskje en gang i framtida, hvis det er interesse for det!

vil forresten si hei til de nye leserne jeg har fått de siste dagene, regner med at de fleste kom fra sunniva sin blogg. sånt er kos! jeg veit jo ikke hvor mange av dere som kommer til å bli lese bloggen min framover, men sånn kort fortalt kan jeg jo si at jeg er ei jente fra oslo som nå er bosatt i drammen, går på forfatterlinja på danvik folkehøgskole og elsker livet mitt her. legg gjerne igjen en kommentar!

Ingen kommentarer: