mandag 21. mars 2011

21.03.11




kilde: weheartit.


kilde: weheartit.

i've made up my mind
that i'm gonna let you in
and i'm not afraid
but i have to say

this is gonna hurt if it ever ends
but somehow you have shattered my defense
this is gonna hurt if it ever starts
so promise you'll be careful with my heart

det er alt jeg ber om. på forhånd, takk.

i går var jeg hjemme en tur, besøkte familien og søkte på videre utdanning. hurra! det føles litt godt å hvertfall ha det i boks. uansett hva som skjer nå, kommer jeg i det minste til å ha én utvei neste år. stedene jeg søkte var i oslo, kristiansand, nesna, volda og stavanger. jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke studere i oslo, sa til meg selv at uansett hva jeg ender opp med skal det være et annet sted enn hovedstaden, men ting skjer, og mennesker har innflytelse på livet ditt, og sånn endte jeg opp med å sette oslo som førsteprioritet. nå skal det sies at jeg fram til 15. april kan forandre studieønskene så mye jeg vil, og helt fram til 1. juli kan omprioritere studiene. ingenting er bestemt og mye kan skje fram til 1. juli. dessuten er jo ikke disse studiene hva jeg aller helst håper på heller. mest lyst har jeg til å bli her i drammen ett år til, men helt ærlig ser det relativt dårlig ut for tida. etter det ønsker jeg å komme inn på forfatterstudiet i bergen, og så i bø. tror nok heller ikke at jeg kommer inn der... så kanskje det blir oslo likevel? men jeg er klar over at det ikke egentlig er det jeg vil. på grunn av dette har jeg kun søkt årsstudier i første omgang. jeg veit ikke hvor jeg er et år fra nå, jeg kan ikke finne meg stuck i en bachelor om et år og bli tvunget til å være i oslo så lenge. det klarer jeg bare ikke. jeg tar ett år av gangen, og ser hvor jeg ender opp. men oslo neste år hadde ikke vært så ille, bare fordi det er så mange fine mennesker som kommer til å befinne seg i byen til høsten.

videre utdanning. meh, oppskrytt.

Ingen kommentarer: