onsdag 7. september 2011

07.09.11

tida går så fort! hadde nesten glemt hvordan det er å være på folkehøgskole. merker det veldig godt på bloggen, det føles ut som jeg blogga dagen før, og plutselig er det mye lenger sida.

på lørdag var jeg jo i spektrum og så på generalprøven til mgp jr. det var slett ikke dårlig, selv om jeg ikke er superfan av mgp i det hele tatt. men det var artig å være med på. etterpå dro jeg hjem hvor det var feiring av bestefar, som fylte 80 år på fredag. ikke dårlig. gratulerer med dagen!

på søndag var jeg i oslo med brage og thea. utrolig koselig å være med dem igjen. er lenge sida jeg hadde sett thea nå, og selvsagt også brage, hvis du ser bort i fra den lille timen jeg var med ham på fredag. etter det kjørte jeg tilbake til danvik, det regna rekordmye, mer enn på 110 år, og det kjørte jeg gjennom. øvelseskjøring, je!

mandagens høydepunkt, som godt mulig kommer til å bli hele ukas høydepunkt, var da jeg hadde romsjekk. forrige uke var det to gutter som ikke hadde fått det med seg og som ikke hadde vaska eller noe sånt, så de bestemte seg for å ta det igjen denne uka. så de hadde vaska så rommet var helt strøkent (imponert!) og han ene stod og spilte gitar hele tida mens jeg var der. best! kan bli vant til det, ja.

i går hadde vi det første aserbajdsjanmøtet, jeg skal jo være med i år også. og jeg gleder meg sånn! det blir så fantastisk godt å reise tilbake igjen. det blir annerledes med andre reiseledere og nye medelever, men jeg er helt sikker på at det i år igjen kommer til å bli en ubeskrivelig flott tur.

jeg hadde også min første tilsynsvakt i går. det vil si, jeg steppa inn for en av lærerne de siste tre timene av vakta. og det gikk veldig fint, støtte ikke på noen problemer eller noe. nå kommer det til å bli utrolig mye mindre skummelt når jeg skal ha full vakt første gang!

for å understreke hvordan jeg føler det for tida:


lykke


glede

Ingen kommentarer: