fredag 9. september 2011

09.09.11

på onsdag fikk jeg besøk av thea! det var superkoselig å se henne igjen, og være masse med henne. hun sov over til i går, da var vi sammen hos ingebjørg. det var godt å ha trioen samla igjen! vi lagde oss pizza, så på film, spiste is, snakka masse, lo enda mer, og bare koste oss.

skoletimene blir bare mer og mer krevende, noe som betyr at det blir morsommere og morsommere. vi er fortsatt i planleggingsfasen på alle de tre arrangementene vi holder på med, men det er så gøy! gleder meg til vi begynner å kunne jobbe ordentlig. det kommer til å bli ekstremt krevende, masse å gjøre, slitsomt, men også utrolig artig.

og her slenger jeg på et bilde, fordi det var bursdagsgaven fra thea, og jeg elsker den til døde:


tenk, nå kan jeg alltid ha darth vader med meg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyskjerrige meg. Hva holder dere på med? :D