lørdag 3. september 2011

03.09.11

september og frihelg. da har man tid til å blogge litt igjen.

så hva har skjedd sida sist? ikke så skrekkelig mye, faktisk. bloggen min bestemte seg for å bytte skrift og alt som var, så måtte fikse litt på det...men er ikke helt fornøyd. kan nok bli noen forandringer framover, om jeg har tid. hadde ikke gjort noe med nytt utseende, for å si det på den måten.

på torsdag dro jeg på hyttetur med klassen, endelig fikk jeg dratt på hyttetur dere, og det var supert. jeg elsker klassen, det er en skikkelig godgjeng. vi dro på båttur til risør, grilla ved en innsjø, jeg og to andre bada, etterpå dro vi tilbake til hytta og spilte gitar, monopol og alias. en utrolig koselig hyttetur, med andre ord.

i går var vi fem stykker i klassen som dro på konsert, drammen i 200. den fikk vi gratis fordi læreren vår spiller i mama's garden, som var et av banda som spilte på konserten. da kunne vi gå til billettluka og si, vi skal på drammen i 200, vi står på lista - og fikk billettene gratis. supergøy! etter konserten dro jeg til oslo og møtte en liten tur med brage, som er i oslo denne helga. var godt å se ham igjen, ja.

i dag skal jeg til spektrum sammen med klassen og få omvisning der og se på generalprøven av mgp jr. tror det kan bli veldig interessant! jeg elsker at vi med én eneste gang har begynt å komme oss inn på sånne ting, vi har fått flere tilbud om å jobbe ved forskjellige arrangementer. jeg tror dette kan bli et veldig bra år. om jeg liker å gå kultur & event? så definitivt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Virker som om opplegget har fått et skikkelig puff. Det kan vi like! Spektrum ja. Skal dere jobbe der iløpet av året?