lørdag 17. september 2011

17.09.11

den siste uka har vært utrolig bra. jeg jobba jo som valgfunksjonær forrige helg, og blei en del kroner rikere i løpet av de to dagene. på tirsdag begynte vi opp med filmklubben, som jeg har ansvaret for. jeg var litt fram og tilbake på hvilken film jeg ville vise som første film, med endte opp med gjøkeredet, som var et godt valg. var ikke supermange som kom og så den, men det var veldig koselig.

på onsdag! da begynte jeg fordypningsfaget mitt, som jo er star wars. jeg har seks elever, en utrolig god gjeng. og det var kjempemorsomt! vi så på episode iv, og snakka om alt mellom himmel og jord som omhandler star wars. verdens beste klasse, verdens beste fag. uten tvil, altså.

ellers har det vært ei relativt rolig uke, så har fått masse tid til å være med folk. blir bare bedre og bedre kjent med folk etter hver dag som går, og blir kjent med nye folk nesten hver dag. elsker det! det er sånn det skal være. og akkurat sånn som skjedde i fjor sliter jeg med å kunne fortelle dere om de beste tingene ved å være her, nettopp fordi det er masse småting som utgjør de beste minnene, småting som er vanskelig å sette ord på og forklare, men småting som aldri glemmes, og er størst av alt.

Ingen kommentarer: