tirsdag 20. desember 2011

20.12.11

jeg har, de to siste dagene, hatt besøk av robin. det har vært kjempekoselig! det var et veldig spontant besøk, han ringte meg på lørdag kveld og lurte på om han kunne komme på søndag, og selvsagt kunne han det. det var godt å se ham igjen, enda det ikke var så lenge sida jeg så ham sist. fulgte ham til toget i stad, gleder meg allerede til jeg ser ham neste gang, om altfor lenge.

i morra, det vil si seinere i dag, teknisk sett, skal jeg treffe kjell martin. det blir bra! vi skal spise kebab, som vi alltid gjør, og bare loke uten mål og mening, som vi alltid gjør, og daue av latter av ingenting, som vi alltid gjør. tror det kommer til å bli en svært så bra dag.

ellers har jeg kjøpt ferdig (hvertfall nesten) alle julegaver nå - klapp på hodet til flinke dyret.

Ingen kommentarer: