tirsdag 22. februar 2011

22.02.11

jeg kan ikke tro at det snart er vinterferie! den begynner på fredag allerede, herlighet, hvor forsvant januar og februar? dette er skummelt. jeg liker ikke at tida går så fort. det er jo igrunn bare bra, for det betyr at jeg trives. aller helst vil jeg bare fryse tida og være her for evig og alltid, sammen med danvikingene mine. da hadde jeg vært lykkelig resten av livet.

tror likevel at vinterferien kommer til å bli bra. mye av grunnen er at jeg tar tre av favorittdanvikingene mine med meg hjem til oslo. thea og ingebjørg skal overnatte fra fredag til lørdag, og eldar skal overnatte helt til mandag. vi skal nemlig på white lies-konsert på søndagen. jeg hadde en ekstra billett, planen var jo egentlig at teagan skulle komme, men hun hadde ikke råd. så jeg lurte på om han hadde lyst til å være med, og det hadde han. hurra! det kommer til å bli så fantastisk bra. white lies kom med sitt andre album i midten av januar, både det og debutalbumet er helt fantastiske. sånn for å gi dere en smakebit:

unfinished business - white lies. den sangen jeg liker best. første singelen på første albumet, to lose my life... (2009).

tenk at jeg endelig skal få se dem live! det er helt vanvittig. jeg kommer til å være helt i hundre dagen før og fram til konserten, jeg har hørt at de er fantastiske live, og ettersom de er et av yndlingsbanda mine kommer jeg til å vandre rundt med et glis om munn selv om de ikke kan synge for fem flate øre. noe jeg veit de kan. åh, jeg får helt vondt inni meg når jeg tenker på det! tenk at jeg skal dra på white lies-konsert... det er ikke til å tro. jeg er så vanvittig heldig.

resten av kvelden nå har jeg tenkt til å se på film sammen med thea, vi skal se a cinderella story, også skal vi spise megamarshmallows. vi fant det nemlig i butikken, og som thea så fint sa det, vi kan ikke ikke kjøpe det. så da brukte vi en halv formue på det, og skal jammen meg kose oss så det var verdt å bruke så mye penger på det.

megamarshmallows! kilde: the kitchn.

5 kommentarer:

Sunniva sa...

hahaha, kan ikke ikke kjøpe det. Sant det! A cinderella story er jo guilty pleasure TIL TUSEN. Søtesøte filmen.

Kos deg på konsert da :D Skulle gjerne hatt deg her istedet, men jeg drar da kanskje til Oslo? Skal du noe etter mandagen? Er vel lov til å besøke Danvik (med deg da, dust) selv om det er ferie? høhø. håper jo det. Det hadde jo vært perfekt! Så kunne vi vært litt i Oslo også. Må jo nesten det, har ikke sett Erlend og Grete siden jul. Ikke at det er så lenge da.. kremt.

anne caroline. sa...

Har sånn eegentlig ganske fullbooka ferie...dessuten går det ikke an å besøke skolen i ferien, det er stengt, man kommer seg ikke inn i det hele tatt. Så det er jo litt dumt. Men hva om du feks kommer til Oslo på lørdag i slutten av ferien? Så kan du først være litt med E&G og så kan du komme på besøk en av de første dagene skolen begynner igjen? :) Hvis jeg ikke skal være med i TV-dramaet, da, for daaaa har jeg ikke tid rett etter ferien...haha. Åh, så vanskelig dette skulle være :(

Sunniva sa...

haha, har ikke tid etter fredagen. Må komme tidlig i uka og dra hjem igjen på torsdag. Såååå det ser ikke ut til at dette skal klaffe gitt.

anne caroline. sa...

Åååhhhh. Hva med...om du kommer...tirsdag ettermiddag eller noe? Og så blir til torsdag? Åh, det blir kanskje litt for kort? Sæææærr.

Sunniva sa...

Kan jo komme på mandag og være med erlend og grete den dagen. Men hva skal du på tirsdag, onsdag og torsdag da? Du sa jo at du var opptatt.

LOL hvorfor diskuterer vi det her på bloggen din.. jesus. Vi har seriøst samtaler over alt. Back to facebook!