søndag 6. februar 2011

06.02.11

denne uka har jeg knapt hatt tid til å tenke, har kun jobba med revyen. det har vært kjempeslitsomt, men har vært så evig morsomt også! og enda bedre blei det da vi i går våkna opp til terningkast seks i dt! premieren gikk helt fantastisk, var ingenting som gikk galt, alt funka som det skulle. tror ikke noen av oss hadde trodd at revyen kom til å gå så bra for tre uker sida! da hadde vi jo ikke engang begynt på den. åh, det har vært så herlig å jobbe med revyen og med danvikingene. hadde to forestillinger i går, og de gikk også fint. jeg er glad for å være ferdig med det, men det er også litt vemodig. det var jo innmari gøy å holde på med.

men sekser, da! tror nesten ikke på det, jeg. er første gang i historien at danvikrevyen har fått sekser, den pleier vanligvis få tre eller fire. gøygøygøy!


meg og ådne som medlemmer i toppenhaug kulturlag.


meg og merete som randi og britney.

3 kommentarer:

ilb sa...

Så flott! Hva tenker du etter Danvik? Hilsen fjernadadoptivtante, ellerhvadetnåvar.

anne caroline. sa...

Har søkt som stipendiat, så forhåpentligvis blir jeg på Danvik ett år til. Ellers har jeg tenkt til å søke på forfatterstudiet i Bø og i Bergen, og noen litteratur/engelsk-studier :)

ssssssss sa...

haha, fy søren du er så søt altså :D Skikkelig stolt av at dere fikk seks og greier! ååå, skulle så gjerne ha vært der og sett på :(