onsdag 6. juli 2011

06.07.11

hyttetur på g! hadde tre flotte dager på hyttetur, vi var på ei ganske så stor øy, det var flere hytter der, alle (og hele øya) eid av onkelen og tanta til teagan. vi hadde strålende vær hele tida bortsett fra siste morgenen, hvor det regna og blåste opp til storm, men sola titta straks fram og det blei godt og varmt igjen.

hva jeg gjorde mens jeg var der:
- sov
- solte meg
- leste
- bada
- blei ekstremt solbrent
- fikk ekstremt mange myggstikk

sånn det skal være å være på hyttetur. nei, men virkelig, jeg er så ubeskrivelig solbrent at det er smertefullt morsomt, jeg har de rareste skillene (blant annet et håndavtrykk på ryggen, takk, teagan, og en rød solbrent strek hvor bh-stroppen min var, trodde liksom det skulle være omvendt?) og må leve med dem superlenge nå. fml.

imorra stikker teagan og jeg til sault st. marie, skal være borte ei natt. mye reising, mye kjøring, mye opplegg. jeg liker det.

Ingen kommentarer: