onsdag 13. juli 2011

12.07.11

har kommet hjem fra wonderland nå! var der i to dager, og det var selvsagt seriøst awesome. tok de fleste berg-og-dalbanene, med unntak av snurrertene, for ingen av oss takler de som går rundt. hadde sol og varme begge dagene, noe som var deilig, også fordi jeg klarte å unngå å bli solbrent, tror jeg. noe som er bra sida jeg fortsatt flasser fra forrige solbrenthet. ops. nå skal vi ikke på flere roadtripper eller overnattingsturer, blir bare dagsturer og å se filmer og sånn, for jeg drar om fem dager. sadface, jeg har ikke lyst til å dra ifra teagan. selv om jeg gleder meg til å se igjen folk hjemme også.


xtreme skyflyer. usikker på hva som foregår med trynet mitt

forresten, dagens fun fact; blei skiti på av en fugl idag. definitivt hele canadaturens høydepunkt.

Ingen kommentarer: