fredag 29. juli 2011

29.07.11

uvirkelig.
urettferdig.
uforståelig.
umenneskelig.
ufattelig.
meningsløst.

ord blir fåfengte, likevel prøver jeg.

drar på ferie imorra sammen med mamma og pappa. vi skal på hytta til mormor og bestefar, og jeg gleder meg. det blir deilig å komme seg litt bort, vekk fra alt som har skjedd den siste uka, få litt avstand, litt perspektiv. det blir deilig å ikke ha internett, ja, det er en av de flotte tinga ved å dra vekk - deilig å kunne ta livet helt med ro, sitte på en gressplen i sola, midt i skogen, ved en innsjø, med en god bok eller musikk på øret, og bare leve, ikke måtte svare til noe eller noen. ikke tenke. ikke stresse. jeg tror det kan bli veldig godt. å være bare meg sjæl, for når alt kommer til alt er det alt jeg kan gjøre. det er alt alle kan. det er så fort gjort å glemme.

jeg er stolt av norge, og jeg drar ikke bort for å glemme, denne ferien har vært planlagt lenge. men den kommer på et bra tidspunkt, for jeg trenger bare litt ro. trenger å roe helt ned, slappe av ordentlig. jeg tror det er viktig. vanskelig i ei tid som denne, det skal det ikke stå på, men desto viktigere.

Ingen kommentarer: