tirsdag 30. august 2011

30.08.11

oi. oi. oi? oi!

jeg har visst blogg, jeg. en rask oppdatering på mitt svært så fullpakka liv som stipp på danvik:

forrige mandag arrangerte david, ruben og jeg vaffelkveld. tror folk hadde det hyggelig! selv stekte jeg vafler så de fløy veggimellom. utrolig morsomt, har aldri sett så mange folk samla i peisestua på én gang. for ei uke sida, altså på tirsdag var opplegget å bli kjent i drammen, noe jeg tror gikk fint. var litt premier og sånn, rart å plutselig være på den andre sida av opplegget. onsdag hadde jeg fri, det samme hadde vi også på torsdag, før vi på kvelden dro til nydalen og var med på innspillinga av vinn på minuttet. ganske gøy, selv om det selvsagt var mye venting. etterpå dro hele skolen på mcdonald's, 170 stykker inn på én liten restaurant, gøy! en artig opplevelse, som jeg er glad for at de gjør hvert år. på fredag møtte jeg kathinka, lise marie og jon andré en liten tur, utrolig koselig å se dem igjen. det var også den første vanlige linjedagen, så klassen min (kultur & event) dro ned på drammensteateret og fikk en liten omvisning der, og litt innføring i lys og lyd. utrolig gøy! håper virkelig jeg får vært med på noe der i løpet av året. på lørdag hadde vi besøk av gjesteforeleseren arne kaupang, som har vært med å animere filmen paul. kjempebra film og interessant foredrag. på kvelden hadde vi også danvikkveld, arrangert av oss stippene. jeg var ganske nervøs og lurte på hvordan det kom til å bli, og det var en suksess. jeg hadde det kjempegøy, og det tror jeg resten av skolen hadde også. så satser på at nivået på de neste danvikkveldene også blir så høyt! på søndag fikk jeg besøk av mamma og pappa, de hadde med seg bokhylle og en del ting jeg hadde glemt hjemme, i tillegg til at jeg fikk noen småting fra de var i usa. tusen takk! nå ser rommet mitt bedre ut, og har også begynt å henge opp bilder på veggen. på søndag vant jeg også to auksjoner på ebay, det var egentlig litt fail, for jeg vant samme greia to ganger. men hadde tapt lignende auksjoner to ganger allerede og nå skulle jeg ha hvertfall én av dem! så da gikk det sånn. men det var star wars-filmene, så hei, det gjør ingen verdens ting. gleder meg til jeg får dem i posten. i går dro hele skolen til tvnorge og var publikum på det nye talkshowet som kommer i høst, som heter i kveld med ylvis. hvertfall tror jeg det var det det het. og det er altså med ylvis og calle fra raske menn. ylvis og calle! dere tenker det alle sammen, så jeg bare hiver det ut der: satan så heite de er alle tre. og forbanna morsomme. morsommere mennesker finnes ikke! har absolutt tenkt til å følge med på det når det kommer på tv, og jeg ser aldri på tv, så gira er jeg. i dag har det ikke skjedd noe nevneverdig så langt, har bare hatt litt møter og sånn. skal jobbe utover kvelden, så blir vel ikke så mye avslapping, men det går greit.

her skulle jeg egentlig lagt ut et bilde som oppsummerer hvordan det er å være stipp, men mobilen min, som jeg har fått tilbake!, har bestemt seg for at hei, bluetooth skal ikke funke. ikke imponert... så da kommer bilde seinere. kanskje.

Ingen kommentarer: