lørdag 22. januar 2011

22.01.11


white lies - ritual (2011). kilde: universalmusic.

jeg har vært hjemme denne helga. hadde egentlig ikke store planer om å dra hjem, men så gjorde jeg det likevel. i dag har jeg sovet lenge, spist god frokost med familien. så dro jeg til byen og kjøpte filmer, for jeg hadde tilgodelapp på platekompaniet. jeg kjøpte meg diverse disneyfilmer, brødrene løvehjerte og fivel. som dere skjønner er jeg i det barnlige hjørnet i det siste, men sannheten er altså at det eneste jeg egentlig føler for å se på for tida er disneyklassikerne. og det har bydd på problemer, siden jeg ikke har hatt så mange av dem. så på min bror bjørnen i går kveld, men det er også den eneste jeg hadde hjemme. men nå er jeg også stolt eier av pinocchio, robin hood, mesterdetektiven basil mus, aladdin, pocahontas, mulan og et kongerike for en lama. jeg har hatt lyst til å se robin hood evig lenge nå, så innmari at det gjør helt vondt inni meg. så nå har jeg bakt muffins, og skal sette på filmen straks. jeg gleder meg som et lite barn.

da jeg var i byen kjøpte jeg også det nye albumet til white lies, som kom ut for fem dager sida. jeg hadde helt glemt at det skulle komme ut, har skjedd så mye på skolen i det siste. men så slo det meg plutselig, og da tok jeg det selvsagt med meg. har bare rukket å høre tre sanger så langt, men ta det med ro, jeg tar det snart igjen. skal på konsert med dem 27. februar, og igjen gleder jeg meg som en liten unge. det blir så fantastisk bra.

på skolen nå holder vi på med revy. når sant skal sies har jeg egentlig ikke særlig stor tro på at det kommer til å bli veldig bra, fordi vi har to uker på oss, og vi er ikke engang ferdig med alle sketsjene. alle rollene er ikke delt ut, vi har fortsatt ikke begynt å øve... alt skjer i siste liten, og jeg tror det kommer til å bli ganske stressende. likevel blir det enormt bra, fordi det er så gøy å holde på med. jeg fikk også den rollen jeg hadde mest lyst på, det var flere som ville ha den, så trodde ikke egentlig jeg kom til å få den. men det gjorde jeg altså, så har lest på manuset sida jeg fikk det. det er ikke så veldig langt, men gøy blir det lell. dersom du befinner deg i drammensområdet 5. februar, er det bare å ta turen innom drammens teater. in drammen we trust, og slike greier.

3 kommentarer:

Sunniva sa...

JEG KOMMER OG SER PÅ


Og duuuuuuu må se Tangled. Beste disney-filmen i verden

anne caroline. sa...

JA DET MÅ DU :D Sånn seriøst, du måmåmå komme og se på :)

Og HAHA, jeg tenkte på det før idag, faktisk...vil se.

Sunniva sa...

haha, hvis jeg kommer inn ihvertfall. åå, begynner å bli nervøs nå :P


jaaa den er så søøøt! ååå. må se igjen <3