lørdag 29. januar 2011

29.01.11

siden sist jeg blogga har det skjedd ganske mye. jeg var på onsdag statist for en av sluttfilmene her på skolen, og det var kjempegøy. fikk gratis pizza etterpå, så det var ikke dumt det heller.

vi har begynt å jobbe masse med revyen nå, og det er det dagene går i. begynte å øve på onsdag, og har øvd siden det. i dag gikk hele dagen med på revy, og sånn fortsetter det helt fram til premieren på fredag. selv er jeg med på tre sketsjer, åpnings- og avslutningsnummer og hvertfall én dans. det er nok å bryne seg på, ja. skjønner ikke egentlig helt hvordan vi skal klare å bli ferdige innen fredag, men vi får det vel til. in drammen we trust!

i går var jeg hjemme en tur, fordi mammaen min, verdens beste mamma, fylte femti år. gratulerer med dagen, jeg er kjempeglad i deg!


meg og mamma, oslo, sommeren 2010.

2 kommentarer:

Sunniva sa...

så koooselig bilde :D

Ingrid sa...

Revyen har en egen evne til å bli ferdig selv om det ser litt mørkt ut rett før, haha.

hurra for mammaen din! :D