tirsdag 9. august 2011

09.08.11

huuuu heeiiiiiiii. i går var en utrolig bra dag, til tross for at mobilen min døde. igjen? sier kanskje du. igjen, sier jeg. denne gangen gjorde jeg ikke noe galt engang! jeg sendte en melding, la mobilen i fanget, så slukna skjermen etter en stund, hvilket er helt vanlig, og da jeg plukka den opp igjen for å gjøre noe, svarte den ikke. men dette er heller ikke helt uvanlig, for den har hatt tendens til å slå seg av i ny og ne uten mål og mening. så jeg slo den på. prøvde. men det gikk ikke. and i was like, nooooooooooooooo. så nå er den sendt til reparasjon, og jeg er stuck med en helt grusom reservereservemobil, gamle mobilen til broren min. for hør nå her, folkens. det slutter ikke der.

jeg tok fram den gamle mobilen min, den lå fortsatt på nattbordet etter sist jeg måtte bruke den, rydda den visst aldri bort, ehhehehe oops, lada den litt og satte i simkortet. men lille paranoide meg stoler ikke på den mobilen, for den kan plutselig finne på å ikke ha dekning fordi den ikke får kontakt med simkortet. derfor tok jeg med broren min sin gamle mobil, lada den opp litt, og så var jeg på vei. trengte mobilen min igår, nemlig, det var uhorvelig viktig. og da jeg skulle sende melding til aiwei for å si at nå er jeg på trikken, ikke la meg gå meg bort, fryse ihjel og til slutt dø av sult, ville ikke mobilen sende meldinga. fikk litt panikk som snart blei overskygga av hvor utrolig teit jeg følte meg der jeg satt på trikken med to mobiler fra steinalderen på fanget og plukka ut simkortet fra den ene til den verre, men da jeg altså fikk satt i simkortet i den andre mobilen, klokka var 09.00 den 1. januar 2004, husker det som om det var igår, funka den. og jeg var redda.

jeg hadde en superhyggelig dag med aiwei. og jeg må bare si det, folkens, han er større star wars-geek enn meg. dere trodde det kanskje ikke var mulig, men tro meg, det er det. respekt. så hva gjør vel to sånne star wars-entusiaster når de samles? tja. noe sånn som dette, kanskje:


ac-3po

aiwei holder nemlig på med c-3po, og den blir så utrolig bra. og jeg passer faktisk! en av de få som passer inn i hjelmen. så kanskje jeg skal skaffe meg 3po etterhvert jeg også? tror det er et tegn. ingenting er bedre enn, som aiwei så fint putta det, tortur, ubehag, lite luft, ekkostemme inni hjelmen og inneklemte kroppsdeler. så ja, bottom line, sweet ass day, for å bruke et uttrykk jeg aldri bruker. peace out!


Ingen kommentarer: