torsdag 11. august 2011

11.08.11

siden broren min flytter til usa på fredag, og mamma og pappa blir med og tar seg en to ukers ferie, vil det si at det kun er meg og ene broren min igjen her på bursdagen min. det vil si, jeg har allerede flytta til drammen da. det betyr altså at vi idag lata som om det var bursdagen min, så jeg fikk kake og gaver. hurra for meg! fikk noen finefinefinefine ting, og noen enda finere ting enn det igjen. tre bøker, fire filmer og tre sesonger av tv-serier. i tillegg fikk jeg noen småting, blant annet star wars-pennal og star wars-viskelær. har også tidligere fått bursdagsgave fra aiwei og kjell martin. sjekk det ut på de følgende superkvalitetsbildene:


r2-d2-lue fra aiwei! går det an å bli kulere?


tipp topp tommel opp, elsker den!


star wars-pennal, jeg kommer uten tvil til å være kuleste ungen i klassen til høsten


fikk
star wars: year by year av kjell martin. herregud!

kvelden brukte jeg til å se på den nydeligste filmen av alle, nemlig mr. magorium's wonder emporium. den kjøpte jeg på clas ohlson på tirsdag til 25 kr, for de som interesserer seg for sånt. den er så utrolig skjønn, en av de fineste filmene, utrolig feelgood. også er det natalie portman, da. elsker henne til døde, og elsker alle filmer hun er med i. men ja, bottom line, filmen anbefales. og star wars, da. heeh ♥

Ingen kommentarer: