mandag 22. august 2011

22.08.11

hvordan går det med ac? hva har skjedd med ac sida sist? er spørsmål dere sikkert ikke spør dere sjæl. svar skal dere få likevel, gavmild som jeg er.

jeg flytta meg som sagt veldig greit inn på danvik igjen. på tirsdag hadde vi masse møter med alle de ansatte på skolen, seks timer for å være pinlig nøyaktig. det var egentlig det som skjedde skolemessig den dagen, på kveldstid var det en koselig middag med stippene, og var også hos ingebjørg sammen med joakim, david og ruben. vi spiste kake og bare koste oss. slett ingen dårlig kveld.

på onsdag var det igjen masse møter, og etter møtene jobba vi stippene sammen for å få istand ting til elevene kommer. mye å holde på med, mye å styre med, mye å holde styr på. veldig slitsom, men også veldig gøy.

torsdag jobba vi en del for vaktmesterne med å bære skap, senger, stoler, pulter og sånne ting. i tillegg hadde vi litt diverse møter, og det er nå bestemt at jeg skal ha ansvar for filmklubben, og at jeg også skal være lærer i fordypningsfaget star wars. studierektor blei kjempegira da jeg lurte på om det var i orden, og synes absolutt jeg skulle ha det. det blir så gøy! gleder meg utrolig mye. ellers har vi stippene igjen løpt fram og tilbake og prøvd å fikse en del ting. er så vanvittig mye å gjøre, er så mye å huske på og som skal ordnes, har vært helt utslitt hele uka.

på fredag var det igjen masse møter, uten at det egentlig er noe mer å si om det.

på lørdag hadde vi """""fri""""", det vil si at det ikke var noen ansatte på skolen (liksom), og at vi ikke hadde møter og sånt. hadde fortsatt ekstremt mye å gjøre, men fikk til å slappe av litt også. det trengtes, for å si det på den måten.

og i går! i går braka det løs her i drammen. nå har folk flytta inn og begynt å slå seg til ro. og jeg har hatt så mange kleine samtaler. superfunny! det var virkelig en morsom dag i går, og det var fint å se skolen bli fylt opp igjen, selv om det var rart med så mange nye ansikter. ingen kjente! rartrartraaart. gleder meg til ukene går og vi alle kjenner hverandre litt bedre, gleder meg til å få de første ukene overstått. men alt i alt har jeg en veldig positiv følelse. tror dette året blir konge!

Ingen kommentarer: