mandag 15. august 2011

15.08.11


i dag flytta jeg hjem til danvik igjen. det var helt fantastisk å være tilbake igjen! selv om det nesten ikke er noen her, er alt det samme. lukta, følelsen...det er sånn det skal være. da jeg kjørte inn til drammen klarte jeg ikke holde smilet unna, drammen er hjem.

jeg hadde med meg ekstremt mange ting og trodde jeg kom til å slite med å få plass. men det var ikke noe problem i det hele tatt! har fortsatt tre bager stående med bøker og filmer, men det ordner seg straks mamma og pappa er hjemme fra usa, da skal vi kjøpe bokhylle til meg. da blir ting gull, vett! som stipp har jeg noen fordeler, da blant annet at jeg har større rom enn alle andre. score.

imorra begynner vi klokka ni, da er det møte med alle ansatte. grugleder meg! har virkelig første-skoledag-nerver nå, ja. men jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg - jeg tar det som et godt tegn. så, ønsk meg lykke til!

this is home - now i'm finally where i belong.

Ingen kommentarer: